Kancelaria parafialna

 

W ciągu roku kancelaria jest czynna:

  • w poniedziałki: 10.00-12.00 i 15.00-17.00
  • we wtorki: 10.00-12.00 i 15.00-17.00:
  • w środy – nieczynna
  • w czwartki: 10.00-12.00 i 15.00-17.00
  • w piątki: 10.00-12.00 i 15.00-17.00
  • w soboty, niedziele i święta – nieczynna.

 

W celu uzyskania aktu chrztu (lub innego dokumentu) osoby zamieszkałej z dala od Pabianic, prosimy o wysłanie tradycyjną pocztą na poniższy adres wniosku o wydanie dokumentu z podaniem danych, tj. imienia i nazwiska, daty urodzenia oraz rok chrztu.  Wniosek powinien być opatrzony własnoręcznym, czytelnym podpisem oraz zawierać adres, pod który ma być wysłany dokument.  Prosimy też o udostępnienie w liście numeru swojego telefonu w celu ew. kontaktu (np. dla uzupełniania danych).  Wszystkie dane przetwarzamy zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO.
Ewentualnie prosimy o wystawienie upoważnienia dla osoby, która zechciałby odebrać ww. dokument z czytelnym podpisem osoby, która ubiega się o ten dokument.
Kancelaria parafialna
Parafia NMP Różańcowej
ul. Zamkowa 39
95-200 Pabianice